„Uwodzenie słowem, lekcja pierwsza…”

„Punciak” dał ciała. W sensie, że nawalił. Jestem z zawodu mechanikiem samochodowym zatem, zgodnie z trendem w naszym cud-kraju panującym, absolutnie nie mam pojęcia co się w nim sp…suło. Mam podejrzenie jedynie. Nie jest jednak to ważne teraz. Z powodu narowów dziwnych auta włoskiego, którego użytkownikiem jestem, zmuszony zostałem do skorzystania z usług kolei, w sensie PKP aby dotrzeć do „Mordoru”. Mordor to potoczna nazwa mego MCzD (Miejsca Czasowej Dyslokacji) położonego geograficznie około czterech godzin jazdy pociągiem od MSD (Miejsce Stałej Dyslokacji). Kiedy pokonuję kilometry pociągami to czytam lub słucham muzyki. Z powodu tego, że nie przewidziałem podróży owej to nie dysponowałem słuchawkami swymi odpowiednimi aby słuchać. „Bede czytał” postanowiłem zatem, „bede czytał książkę”… Wybór mój padł na „Ubika” ostatnio czytanego 19.07.2007 roku (tak, pozostawiam w posiadanych przeze mnie książkach karteczki z datą ostatniego czytania), prawie 10 lat minęło zatem ale bliżej jednak 9-ciu… Się kwalifikuje jak najbardziej do „odkurzenia”… No i sobie czytam i natrafiam na fragment…

1111

„Ja pierdykam!!!” Napadła myśl mnie nagła… Toć to genialny tekst jest aby nawiązać kontakt werbalny z przedstawicielką płci przeciwnej do tej jakiej ja jestem przedstawicielem. O wiele lepszy niż wyświechtany nieco „Hej aniołku, nie bolało gdy spadłaś z nieba?”… Sytuacja hipotetyczna taka: przepiękna dziewucha, kobieta czy inna taka z wydatnymi cechami trzeciorzędowymi oraz odrobiną intelektu (czasami się przydaje)… Wyskakujesz ni z tego , ni z owego z odzieży przy niej, a na jej zdumienie wyrażone słowem tudzież inną over-reakcją (ile kobiet tyle over-reakcji) Ty zasuwasz tekst: „- Nic Pani nie pamięta?…” itd. 

Dzięki wielkie Dicku… Znaczy Filipie K.Dicku….

Ten wpis został opublikowany w kategorii W głowie... i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Zostaw tu komentarz...

