„Fajny film wczoraj widziałem – odcinek pilotażowy”

 

W skrócie. Subiektywnie bardzo, bo inaczej nie mogę, o filmach, które ostatnio miałem okazję obejrzeć po raz pierwszy lub po wielu latach przypomnieć sobie. Z krótkimi komentarzami wplecionymi w obraz. Oczywiście ze względu na pazerność producentów, YT blokuje ten film. Może tu się uda. Z pozdrowieniami mój wierny lub sporadycznie wierny czytelniku. Enjoy!

P.S. – Tytuł oczywiście to cytat ze słuchowiska radiowego „Kulisy srebrnego ekranu” Kociniaka i Zaorskiego… Kto wie to wie, a kto nie wie to se niech wygugluje… Howgh!

Informacje o Czego Ci Trzeba

Nic specjalnego ...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Art i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „„Fajny film wczoraj widziałem – odcinek pilotażowy”

  1. 5000lib pisze:

    Szkoda, że tylko napisy, bez prowadzenia vlogu.

    • Vlog? A nie trzeba do tego mieć aparycji odpowiedniej i głosu co najmniej jak Marek Niedźwiecki ?

      • 5000lib pisze:

        Dla mnie osobiście? Nie, wystarczy mówić merytorycznie i ciekawie i być higienicznym, za aparycje i głos odpowiadamy w sposób ograniczony.

        • Merytorycznie i wydaje mi się ciekawie o sprawach, które mnie pasjonują (film, książka, muzyka, fotografia, piękno kobiecego ciała ) od biedy to może i potrafiłbym wypowiadać się w kierunku szklanego oka sfokusowanego na mej osobie. Ale wszystko rozbija się o „higienę”. To znaczy, że krawat, wyprasowana koszula, przedziałek równo zaczesany, ząbki wybielone, nosek upudrowany, paznokcie wydepilowane (czy co tam się z nimi robi poza obcinaniem i piłowaniem sporadycznym) oraz karnacja w wersji „Latynos z solarium” itp. Taki na podobieństwo redaktorów TV-Śniadanie niby… No cóż… Cytując mego ukochanego skryto-miodkożercę ze Stumilowego Lasu: „za trudne dla misia”…

  2. Margot pisze:

    Hmmm…jeszcze nie wiem,muszę przemyśleć,przetrawić,ale…byłam,widziałam….czytałam…:)

Zostaw tu komentarz...

