„Podświadomy konserwatyzm w kontekście…”

…wyboru dzwonka w swym telefonie komórkowym. „Zadzwoń mi swym telefonem, a powiem Ci kim jesteś…” rzec by można bez kozery. („Marcin Kozera” lektura obowiązkowa w czasach minionych, słusznie lub nie… Jednak dochodzę do wniosku, że słusznie… Dżinu „Bombay Sapphire” wtedy nie można było kupić, dziś można… Jak kogoś stać ) Meritumując do sedna… Wiele mówi mi o danej osobie rodzaj dzwonka jaki sobie w telefonie ustawia… Taka wizytówka…A może nadinterpretacja…Ale co tam… Czasami można szczęki opadu doznać kiedy u statecznego wydałoby się pana, o włosach siwizną przyprószonych (albo Pani w wieku średnim, dystyngowanie „ą” i „ę” wymawia… artykułującej) odezwie się, w pociągu relacji Wrocław – coś tam, riff nieśmiertelny…

I już inaczej patrzymy na osobnika… Jakoś tak cieplej…Albo nie… Zależy… Ja osobiście cieplej… No ale też można się omylić bardzo… Osobistycznie mam ustawiony „classic phone” w opcjach… Ale ja wygodnicki do przesady jestem..Telefon ma dzwonić jak telefon bo to mi wiele ułatwia… Pawłow ten od warunkowania psów pewnie coś by mógł w temacie rzec… Co ja dziś z tym „rzec” mam ? Mniejsza o to…classic_phone

 

 

Informacje o Czego Ci Trzeba

Nic specjalnego ...
Ten wpis został opublikowany w kategorii W głowie... i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „„Podświadomy konserwatyzm w kontekście…”

  1. Margot pisze:

    Autocenzura nie dopuściła bym napisała czego doznaję,gdy słyszę z telefonu Bebe Cocaine…:))
    natomiast cała reszta płynie Muse’m Madness..i tu już cenzura niepotrzebna,bo i niczego nie doznaję;)))..Się zdefiniowałam Proszę Mistrza? ;)))

Zostaw tu komentarz...

