„Słów kilka ku tobie Wierny Czytelniku…”

W ramach wyjaśnienia dlaczego posty nowe nie pojawiają się tu. Otóż obecnie eksperymentuję z fotografią i czasu mi brak oraz weny by w słowa ubierać zobaczone. Wolę utrwalać obrazem to co zaciekawi mnie. Nazwijmy rzecz całą taką, tymczasową reorientacją profilu. Gdybyś Czytelniku ciekawy był wprawek nieporadnych owych to zapraszam. Oczywiście wszelkie komentarze niekoniecznie tylko te przychylne bardzo mnie uradują…

http://czegocitrzeba.tumblr.com/

Informacje o Czego Ci Trzeba

Nic specjalnego ...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Art i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „„Słów kilka ku tobie Wierny Czytelniku…”

  1. Nie_z_tego_świata pisze:

    Czasem obraz pozostawia większą możliwość interpretacji. Słowa często są tak dosadne, że wszystko jest jasne. Ma to dobre i złe strony. Dzięki słowom jednak większa możliwość do dyskusji. Chyba.

    • Dziękuję ciepło za komentarz i witam w mych skromnych progach. Wydaje mi się, że słowa właściwie dobrane, pozwalają uniknąć nieporozumień, a zatem… Warto rozmawiać ! … 😉

  2. Nie_z_tego_świata pisze:

    Zdecydowanie warto rozmawiać, ale czy słowa właściwie dobrane nie są często zbyt dużym kalkulowaniem, a czasem nawet manipulacją? Może czasami warto dać się ponieść i wypowiedzieć „ot tak” słowa. I czekać co się wydarzy. Czy ładny „obrazek” wyjdzie.

  3. Margot pisze:

    Moje opinie znasz 🙂 Chylę czoła,zarówno przed zdolnościami ( doskonałe kadrowanie i operowanie światłem) jak i przed pasją…uwielbiam ludzi z pasją,rozwijających swe zainteresowania,żywo o nich dyskutujących…po prostu ciekawych:))
    Co do sposobów komunikacji,to jednak preferuję słowa i to precyzyjne,nie pozostawiające możliwości nadinterpretacji…komunikacja pozawerbalna ( gesty,mimika,obrazy) jest ich dopełnieniem.Absolutnie nie uważam,by „wlasciwie dobrane słowa” były formą manipulacji,wręcz przeciwnie…”coś” powiedziane wprost,bez żadnych zawoalowanych sugestii jest prostym i jasnym komunikatem,do którego możemy się odnieść,a nie snuć domysły.

    • Margot cudna do owej „doskonałości w operowaniu” to mi jeszcze baaaardzo daleko gdy patrzę na fotografie mistrzów. Znasz mnie i moje motto: „Jeśli nie jesteś w pisaniu dobry co najmniej jak Dostojewski to się nie zabieraj za to zajęcie.”. Do mej pasji fotografowania mam takie samo podejście i wiem jaka długa droga przede mną jeszcze, najsurowszym krytykiem jestem samego siebie. Co do „właściwie dobranych słów” to podejście Twe typowego naukowca i lancetu precyzja tudzież skanera, mikroskopu czy czego tam „jajogłowi” używają… 😉

  4. Margot pisze:

    „jajogłowi”…pfffffffffffff !!!! Foch z przytupem ( 5 minutowy,wszak dzisiaj Twoje święto:)))
    ps.Od dzisiaj będę mówić/pisać wieloznacznie,a Ty się domyślaj mój Skorpionie:P

    • Od czasów Adama i Ewy, mężczyźni nic innego nie robią tylko głowią się nad tym co panie mają na myśli, gdyż ich słowa znaczą kompletnie całkiem co innego w uszach męskich niźli kobiety życzyłyby sobie aby znaczyły… Zatem obiecujesz mi Margot…normalność ? 😛

Zostaw tu komentarz...

