„Rozbawienie poranne…”

Z powodu tego, że przeważnie w tle mego życia zawsze słychać program 3 polskiego radia dziś w porannych wiadomościach, w części poświęconej sportowi, zaraz po przebudzeniu usłyszałem następująca frazę, cytuję: „(…) wyścig kobiet na dochodzenie”.

Python_Silly_Job_Interview

Jakoś tak mi się radośniej na sercu i duszy zrobiło po usłyszeniu tego newsa… Pomimo kaszlu nieznośnego, który męczy mnie od kilku dni…

 

 

Informacje o Czego Ci Trzeba

Nic specjalnego ...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Media... i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „„Rozbawienie poranne…”

  1. Margot pisze:

    Nie będę komentować naszych sprawozdawców sportowych i osławionego już „kroku pani Szewińskiej” ;)) Powiem tylko,że mnie także radośnie,aczkolwiek przedmiotowej frazy nie dane mi było usłyszeć…słyszałam jednak „czyjś” seksownie ochrypły głos..co z nawiązką wynagradza mi wszystko…:)))))

    ps. mam pomysł na kolejny konkurs w związku z powyższym tematem tego wpisu ; )))))))

    • Seksownie ochrypły powiadasz? Niczym Joe Cocker, Paul Young, Chris Rea lub Zucchero ? To może, w świetle powyższego wstrzymam się jednak z tym pójściem do lekarza… Eeee… Co też ma ukochana Margot ma na myśli pisząc „pomysł na KOLEJNY konkurs” ???

  2. Margot pisze:

    …kolejny,w którym „zwycięzca bierze wszystko”…pamiętasz?;)))))

    ps. bardziej przypomina ( ten głos) Tom’a Waits’a,a właściwie powinnam napisać „przypominał”,kiedyś,gdy mrok go ogarniał…
    ps.2Do lekarza marsz żołnierzu! ( Ty nie musisz się chrypka wspomagać;))))

    • Oczywiście, że pamiętam ! Jak mógłbym zapomnieć ? Jeszcze kilka pomysłów na dyscypliny konkursowe i się małe igrzyska olimpijskie zrobią nam… W konkurencjach indywidualnych oraz zespołowych medale przyznawać będziemy… 😉

Zostaw tu komentarz...

