„Po raz kolejny Ziemia okrążyła Słońce….”

„Dzisiaj są moje urodziny,
Które obchodzę bez rodziny
Daleko, wysoko, wśród manowców,
W pokoiku, na wieży hangaru dla szybowców.

Zupełnie tu nieźle jest mi,
Organki mi służą do gry.

Na twarzy obeschły już łzy,
Już warg nie zagryzam do krwi.

Niech żyje ziemia!
Niech żyje niebo!
I ty co rodzisz się, żyj!

Niech żyje ziemia!
Niech żyje niebo!
I ty – pomiędzy tym – żyj!

Jutro raniutko jak ten szczygieł
Wstanę, umyję się, zagwiżdżę,
I zejdę w doliny zaludnione
Roboty poszukać i cichej narzeczonej.

Jak los będę pukał do drzwi,
Aż wreszcie otworzysz mi ty.

I powiesz: Miły mój, witaj mi!
Tęskniłam tysiąc nocy i dni!

Niech żyje ziemia!
Niech żyje niebo!
I ty, co tęsknisz, żyj!

Niech żyje ziemia!
Niech żyje niebo!
Będziemy razem żyć!”

Informacje o Czego Ci Trzeba

Nic specjalnego ...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Proza życia ... i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „„Po raz kolejny Ziemia okrążyła Słońce….”

  1. Margot pisze:

    Dziekuję…. Absolutowi za ten dzień( ileś tam lat temu;)….dziekuję,że jesteś mój Skorpionie…:)

    Czego Ci życzę wiesz..;)

    ps.Scorpio and Leo…może doprowadzić do wybuchu? ( erupcji)…tu nie ma miejsca na tryb przypuszczający;)))
    ps2….”most loyal of lovers”…tak!..:)

    • To i ja owemu … Absolutowi dziękuję również…Za Ciebie dziękuje Margot i Tobie dziękuje… Kurcze.Tyle tych „dziękuje”, niczym na jakiejś gali „oskarowej”…He…He…. „Chciałbym z tego miejsca serdecznie podziękować wszystkim tym, którzy kłody rzucali pod nogi me tak,że omijając je trafiłem na dróżkę wiodącą do serca dziewczyny wspaniałej, Lwicy dumnej i mądrej oraz Margot pięknej…”….Cudny triplet… 🙂

      p.s – trybowi przypuszczającemu mówimy stanowcze „NIE!”… „Scorpio and Leo” w słownikach wszelakich powinno być umieszczone jako synonim erek… Erupcji znaczy… 🙂

Zostaw tu komentarz...

